Toner fra Tunet på Gjøvik Gård med Vokalgruppa «Attitunes»

Gratis utekonsert

Jolie Photography

Attitunes er en 40/50-talls inspirert vokalkvartett bestående av Jenny Ness, Christine Udjus, Rebekka Fjellstad Fredsrud og Anniken Ottersen Lindbak, alle utdannede musikalartister fra Bårdar Akademiet og Bårdar International.

Musikken de fremfører er for det meste a cappella swingjazz, men også andre sjangre. Kvartetten satser på et tidsriktig uttrykk med klær, hår og sminke i 40/50-talls stil. De bruker også koreografi i sine fremføringer og jobber for å inkludere publikummet sitt i en varm og sjarmerende opptreden.

Attitunes har base i Oslo, men tar på seg små og store oppdrag rundt omkring i hele Norge og legger til rette for at underholdningsinnslaget skal passe perfekt til nettopp ditt arrangement! Attitunes gleder seg veldig til å komme tilbake til Gjøvik etter overveldende stort oppmøte på Drengestua på Gjøvik gård i fjor høst.

Hjemmeside: www.attitunesvokalgruppe.com

Museum24:Portal - 2024.03.19