Toner fra Tunet på Gjøvik Gård med FriFant

Gratis utekonsert

FriFant gleder seg stort til "Toner fra tunet", og synes det er kjempestas å bli invitert i år, også!

FriFant ble startet opp i forbindelse med Prøysen-jubileet i 2014, og har etter det, vært veldig aktive. Tre egenproduserte forestillinger med både Prøysen, Vazelina og annen norsk musikk har det blitt. Gruppa har hatt romjulskonserter på Arbeidersamfundet, i tillegg til andre konserter og opptredener rundt forbi.

FriFant minnes med glede et fullsatt tun ifjor, og stiller også i år med et sommerlig, variert og publikumsvennlig program. Her blir det både norske og svenske viser, Elvis og ratt noen andre stemningsfylte toner på utenlandsk. Det ligger sågar an til flott flygelhornspill og lystige fløytetoner.

FriFant stiller med et stort musikk- og vokalsterkt ensemble på Gjøvik Gård, og har selvfølgelig med sin trofaste pianist, Vidar Sundbakken.

FriFant
Museum24:Portal - 2024.04.15